En blandning av vår och vinter.
Hej hej
Morgnarna har varit en blandning mellan kallt och varmt. Lite vinter och lite vår.

Samtidigt som ett tunt pudertäcke av snö låg på marken, så stack skira och saftiga ramslöksblad upp ur fjorårets röda boklöv.


Jag hade hoppat i joggingskorna för att ta en springtur runt sjön för att rensa hjärnan och producera lite sköna endorfiner.

Ett tag framöver kommer jag förmodligen inte hinna med bloggen riktigt som vanligt. Man brukar säga att man är ”mellan två jobb” när man är arbetslös. För mig är det just nu precis tvärtom, jag har hamnat mitt i två jobb. Det är såklart jättekul, men det kräver sin tid, och då får bloggen lite grann stryka på foten.

Men dagarna blir längre och ljusare, så det ska nog gå bra. En runda ut i naturen ger vila och återhämtning och det är nyttigt.

Dagens citat:
Om ekorrhjulet ska sluta snurra, så måste ekorren sluta springa!
Man behöver inte springa i ett ekorrhjul. Ett varv runt Gyllebosjön är nyttigt för både kropp och knopp.
Ha det fin, kram Annika

En blandning av vår och vinter. Läs mer »
















































































