Mitt December 2024

Hej hej
Först av allt så vill jag önska alla en riktigt god fortsättningen på det nya året. 2025!!!, alltså – jag som nyss tyckte att vi var i början av 2000-talet…
Nåväl, här på bloggen är det dags att summera månaden som gått. Mitt December.
För mig började adventstiden med att min dotter Andréa kom hem från Kanada. I två veckor njöt vi av hennes sällskap och innan vi visste ordet av så hade alla de där dagarna passerat. Men vi hann ändå med en massa kul. Tillsammans med familjen åkte vi ångloket i Brösarp. Vid ett par tillfällen vandrade vi tillsammans vid havet. Vi bakade lussebullar och hade mysiga stunder.
Jag och Stefan var och åt lunch på ”Vineriet” där det även var Luciafirande. Efter nästan 10 år sedan bygget var klart där, så var det förstår roligt att återse allting.
Vid ett par tillfällen var jag och hälsade på min yngsta dotter i Malmö. Staden bjöd på härlig julstämning och vi hade trevligt tillsammans.
Ihop med min lillasyster, Görel, åkte jag till Stockholm där vi lyssnade på Carola på Skansen och gick på ABBA museet. En riktigt trivsam weekend som kanske kan bli en tradition…
Sedan kom ju julen med hemlisar och överraskningar och innan vi visste ordet av så var även nyårsafton avklarade. Vi firade in det nya året hos bästa vännerna i Borrby, där vi njöt av god mat och dryck, och bästa sällskapet. Tack P och K ♥
Nu hälsar vi ett nytt år och Januari välkommen. I början av månaden väntar nu lite jobb på Luckan, men efter det är kalendern som ett oskrivet blad. Spännande!
Dagens citat:
Mognad är när du inser att ett nytt år inte kommer att förändra ditt liv.
Var rädda om er och lev för stunden.
Kram Annika










































































































